Het contact en overleg verliep bijzonder soepel.

Schoorvoetend stapte ik in Schagen naar binnen. Nu alles af is krijg ik alleen maar complimenten. Mijn ingebrachte ideeën liepen naadloos over met hun voorstellen. De Basis was binnen 2 maanden gereed.

zeer goed

goed geholpen

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prima kwaliteit en geweldige service!

Ik ben zeer tevreden over de service, klantgerichtheid en professionaliteit van de medewerkers maar ook van de bedrijven waarmee jullie samenwerken. Door de creativiteit van Carla en Ilja ben ik voor meer kleur gegaan in de woonkamer dan dat ik zelf zou durven. Uit mijn comfortzone en het is zo mooi geworden! Bij woninginrichting-aanhuis in Schagen nemen ze alles voor je uit handen. Ook de begeleiding van en het toezicht op de werkzaamheden was heel fijn. Ik werd totaal ontzorgd. Dank je wel Benardo, Carla, Ilja en Simon!

Van A tot Z supergoed geholpen

Goed advies met het uitzoeken verf,behang,raambekleding en een nieuwe vloer. Het eindresultaat is prachtig geworden.

• Ervaring met: Verf en behang

We zijn zeer tevreden over het uitzoeken en plaatsen van onze raambekleding, we werden goed geholpen en het plaatsen ging perfect, ze kwamen op de afgesproken tijd en verliep keurig.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Een goed advies met een geweldig resultaat

Een goed advies waardoor je net dat stapje extra durft te doen met een prachtig resultaat. Alles naar tevredenheid uitgevoerd.

• Ervaring met: Verf en behang

Fijne zaak om zaken mee te doen

Het begint al in de winkel. Goed advies zonder verkoopsdruk. Opmeten volgens afspraak. Wel wat langer op de plaatsing moeten wachten omdat het product later geleverd werd. Vakkundig en netjes geplaatst. Enige minpuntje is dat je 1 dag voor de levering moet betalen.

Goede klantenservice

• Ervaring met: Vloeren

Heel prettig geholpen in de winkel en goede service. Heel goed meegedacht.

Heel plezierig geholpen in de winkel. Er werd goed meegedacht. Montage heel goed en vriendelijk geholpen.

Uitstekende producten en dienstverlening

Wij zijn weer superblij met de geleverde producten en service van woninginrichting aan huis Schagen. In de winkel word er goed naar de klant geluisterd en krijg je hierdoor goed maatwerk naar wens. We mochten de gekozen stalen mee naar huis nemen om er rustignover na te denken. Bij de levering en plaatsing van de gordijnen en hordeur nemen ze ook de tijd om alles uit te leggen. Montage was snel en netjes. Het personeel is vriendelijk en al met al is de winkel laagdrempelig.

• Ervaring met: Raamdecoratie

We zijn goed te spreken over AANHUIS

We zijn blij met de wijze waarop AANHUIS ons geadviseerd heeft bij het maken van keuzes mbt behang, verfkleur en gordijnen. Het nakomen van hun afspraken verliep prima en het door hun verrichtte werk is naar tevredenheid. Een dikke pluim!

• Ervaring met: Verf en behang

Beste Johan, Bedankt voor deze prachtige review. Een dikke pluim nog wel, daar worden we uiteraard erg blij van. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Geniet van jullie mooie wooninrichting. Met vriendelijke groet, Babeth Team Wooninrichting-Aanhuis.nl

Geweldig bedrijf

Onwijs goede zaak in Schagen en heel goed en leuk geholpen voor onze vloer en raamdecoratie!

• Ervaring met: N.v.t.

Goede prijs en trap mooi gestoffeerd

In de winkel op afspraak tapijt voor onze trap uitgezocht en een nieuwe mat voor bij de deur. Op 2 april is de trap bekleed door een aardige en netjes werkende stoffeerder. Ziet er weer keurig uit en tegen een redelijke prijs.

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk en kundig personeel, komen keurig afspraken na. De trap is door een professional bekleed en ziet er strak uit. Zeer blij mee!

• Ervaring met: Vloeren

De duettes kwamen eerder dan verwacht en werden keurig gemonteerd. Zeer tevreden over de geleverde service. Groetjes Petra

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Petra, Bedankt voor je review. Super dat de duettes eerder dan verwacht zijn geleverd. We zien je graag terug bij Woninginrichting-Aanhuis.nl. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Keurig geholpen in de winkel en het plaatsen van shutters is ook

Vooraf bewust de keuze gemaakt om shutters te gaan kopen in een winkel en niet online. Dit omdat wij zoeken naar persoonlijk advies en dat hebben we gekregen in Schagen. De installatie door Noël is fantastisch gedaan, hij ging rustig aan de slag en de shutters zijn fantastisch geplaatst. Heel erg blij mee!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goed gevoel, klantvriendelijk en kwaliteit

Belangrijk voor mij is dat er geluisterd wordt naar wat ik graag wil en dat het vertaald wordt in de levering van het product. Ik vind het prettig dat ik goed en klantvriendelijk geholpen wordt, de afspraken nagekomen worden, het geleverde product van goede kwaliteit is. Kortom: dik tevreden. AanHuis heeft dit allemaal in het pakket!!

geleverde artikelen zijn prima

1 vloer met PVC gelegd, is uiteindelijk goed gekomen Tapijt is prima gelegd

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Prettige benadering en behulpzaam.

Het lenen van kleurstalen voor een week gaf ons voldoende tijd om de juiste keuze te kunnen maken. De levering verliep prima.

• Ervaring met: Vloeren

Goeie service, en uitstekende aflevering!

Professioneel geholpen en netjes gelegd en afgewerkt. Heel blij mee!

Heel erg tevreden

Vriendelijk ontvangst in de winkel, goed meedenken over de eventuele aanschaf. Vakkundig opgemeten en de hordeuren perfekt geplaatst. Hebben er erg veel plezier van.

Mijn ervaring was super

Geheel volgens plan en afspraak werden onze producten geleverd, nog eerder dan de aangegeven tijd. Er moest nog iets aangepast worden van de vorige levering en dit werd ook meteen opgepakt. Top service.

Ontzettend tevreden

Het hele proces van ideeen opdoen tot en met het leggen is super klantvriendelijk en goed verlopen. Wij hadden vinyl gekocht en laten leggen. Het ligt er super mooi en strak in.

• Ervaring met: Vloeren

Uitermate goed, uitgebreid en behulpzaam advies tijdens keuze orientatie en definitief besluit. Vervolg alles keurig nagemeten en ook aan onze leveringsdatum uitstekend meegedacht. Praktische uitvoering zeer bekwaam en vakkundig uitgevoerd, en alles tot in de puntjes afgewerkt. Kortom perfectie ten top die ons nog elke dag doet genieyen van onze keus. Zullen zeer zeker bij volgende aangelegenheid wederom beroep op hun doen.

Netjes

Zijn netjes geholpen,keurig alles opgemeten.

• Advies N.v.t.

Wijnkamp 3 7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?